wtorek, 15 marca 2016

Błogosławiony wkrótce Świętym!!

Absolutnie świeżutka i jakże radosna wiadomość! Błogosławiony Ojciec Stanisław Papczyński, założyciel bliskiego naszym sercom Zgromadzenia Księży Marianów, 05.czerwca 2016 r.zostanie ogłoszony Świętym!!
Jakże się cieszę, zwłaszcza, że ostatnio troszkę poczytałam o życiu Ojca Papczyńskiego i czuję, że jest mi bardzo bliski. Pewnie nie tylko mnie.
A ponadto ta data- 05.06 - to kolejna rocznica naszego ślubu. Przypadek...? Nieeee..... :)

Oficjalny komunikat ze strony Zgromadzenia:

MODLITWA O SZCZEGÓLNĄ ŁASKĘ ZA WSTAWIENNICTWEM
Bł. Stanisława Papczyńskiego


Boże Ojcze, który w swojej niezmierzonej Opatrzności dałeś nam w bł. Stanisławie skutecznego orędownika u Twojego tronu, racz mi (nam) udzielić za jego wstawiennictwem łaskę…, o którą Cię proszę (prosimy) oraz daj mi (nam) za jego przykładem wiernie pełnić Twoją najświętszą wolę. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz