poniedziałek, 31 października 2016

By być bliżej Boga przez cały dzień - Nowenna Pompejańska

I jeszcze tematyka różańcowa :)
Zamieszczam filmik o. Adama Szustaka nt. odmawiania Nowenny Pompejańskiej. 1 listopada rusza wspólne odmawianie nowenny z o. Adamem - może ktoś będzie chciał i zdąży dołączyć. Może dla kogoś, kto się waha od dłuższego czasu, będzie to impuls do działania w miejsce wahania ;) Tak czy inaczej warto posłuchać tej "instrukcji obsługi".



A to co o. Adam mówi o możliwych trudnościach, które się pojawią, nasuwa mi na myśl trudności, o których niektórzy z Was (modlący się w róży różańcowej małżeństw pragnących potomstwa) mi pisali - wytrwała modlitwa ma moc, a szatanowi zależy, by nas zniechęcić. Miejmy tego świadomość i nie dajmy się :)

Mam jeszcze cały dzień na decyzję, czy przyłączam się do tej pompejanki ze swoją intencją. W grupie zawsze raźniej. W grupie znajomych tym bardziej, więc jeśli się zdecydujecie, napiszcie mi :)

2 komentarze:

  1. Ewa, dzięki za ten wpis. Zbieram się już kilka miesięcy, żeby zacząć. Wczoraj po powrocie do domu odsłuchałam to nagranie i zaczęłam nowennę.
    To dzięki Tobie!

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny gratuluję i podziwiam :) Ja się nie podjęłam... Ale Wasz przykład działa bardzo mobilizująco. Dziękuję!
    Aga

    OdpowiedzUsuń